Tuesday, October 28, 2008,10:09 PM
Dapur dan MLM dari sudut kehidupanku
Dapur kini sungguh lengang.. ia dihuni oleh pepijat yang dahagakan air beserta aduhai.. aku lupa... ha.. unggas.. erm.. bukan.. bukan unggas... adoi.. bm aku sungguh minimum...

Ni aku nak bagi pesan kat si AAA

AAA... selalu ajak aku keluar teman makan.. dari dahulu sampai sekarang.. asyik cerita benda yang sama.. asyik nak ajak aku masuk MLM.. aku tahu kenapalah AAA.. hohohoho.. ko tengah pening apabila market tepu kan?.. ko tengah short kan?.. biasalah.. dah banyak forum-forum aku layar.. 5% aje yang berjaya....

AAA... 2500 tu.. kalo labur kat forex.. sendiri penat lelah.. sendiri tahu cara cari duit.. labur kat apa-apa perniagaan.. sendiri penat lelah.. sendiri puas hati.. ni kena push push downline cari orang.. aku terus terang tak nak.. ya.. aku memang tak nak.... ni dah la produk tak berapa laku.. harap downline beli.. tidak mengapa.. jalan ko.. bisnes ko.. aku jalan aku.. bisnes aku..

AAA... ko kata aku tak berduit banyak.. tiada kerja.. tak dapat bantu ibu bapa.. susah... tak mengapa.. aku bleh lagi survive..dapat bantu ibu bapa.. dapat juga bantu adik-adik.. memang aku penganggur.. tapi penggangur yang survive.. tidak perlu kamu ajak.. kalau aku dah tahu kesudahan sesuatu yang tak masuk ke jiwa aku.. memang aku tolak.. dapat kawan? ui... penganggur pun bleh dapat kawan gak.. kawan aku jenis yang tak ada masa depan ko kata? sapa tahu rezeki dia? sapa tahu rezeki aku?

AAA... ko dah berubah.. ajak teman makan macam nak ajak bergaduh.. kata bisnes tip top.. rilek rilek sudah.. bisnes ko kan dah tip top.. duit riban-riban sebulan.... asb upline ko kan dah penuh.. suruh aku berubah? malas aku nak berubah jadi orang yang paksa orang buat sesuatu atas kepentingan diri aku.. baik aku cari jalan lain yang buat aku bahagia.. dan orang yang berkawan ngan aku bahagia..

untuk pengetahuan ko AAA... aku dah bahagia dah.... tak payah la ko nak ajak orang lain.. aku sudah tahu modus operandi kumpulan ko tu.. suh pakai smart-smart? nak buat apa? ukur baju di badan sendiri la..

ops lupa..aku tidak kisah ko hina aku macam mana sekalipun.. baik aku hilang kawan macam ko dari aku hilang kawan sejati aku.. ooo.. ko kata aku sudah kerek? kerek ke aku kalo aku sibuk meluangkan masa untuk aku.. hidup masing masing beb.. hidup masing masing.. jalan masing masing.. semua ada kehidupan masing-masing.. takkan aku nak hidup dalam kehidupan ko.. mana plak kehidupan aku sendiri.. biarlah aku dengan kehidupan aku..kehidupan aku sekarang ini adalah mencari 'JIWA' yang hilang..

ops... lupalak aku nak bagitau ko AAA.. aku ini jurusan Komputer.. mestilah aku surfing untuk tahu kisah MLM hebat gempak gila kaya raya ko tu.. meh baca sini meh..
jangan baca satu page aje.. baca sampai 3 ratus lebih page..
http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=29411

atau nah.. para downline yang terkena pengalaman pahit..
http://www.google.com.my/search?hl=en&q=anti+lamp+berger+&btnG=Search&meta=

tengok.. market sudah tepu... aku tahu ko cari budak degree ngan kerja gomen untuk kemudahan ko bukan? aku bukan bodoh tak reti pro and con(ni raja aja aku tentang cara ini) die pun ajar aku komputer..jadi AAA.. lu pikirlah sendiri..

eh AAA.. income ko dah puluh riban kan? meh la bagi seribu.. bleh aku bantu ko buat amal kebajikan repair dapur rumah ni..sudi sudikan lah membantu...

Labels:

 
posted by فيصل
Permalink ¤