Saturday, November 22, 2008,3:49 AM
Celcom 3G kadang-kadang ok.. kadang-kadang macam siput..
Kamu guna celcom 3g.. confirm bayar..
Kamu guna rapidshare premium akaun.. bayar juga..
rapidshare selalu bagi bebeso.. 300kb atau lebih bergantung penggunaan trafik
tetapi aku guna celcom 3g.. dia turunkan dari 300KB aku ke 12kb..
gilalah.. aku rasa kalo digi dapat lesen.. memang aku tukar ke digi.. celcom gempak aje lebih..
kalah mengguna.. kalah memakai.. kita memang kalah.. mentang-mentang lah dia monopoli.. sabar sahajalah..
tunggu nikmat celcom ditarik balik.. kalau 7 kali kamu komplen.. 7 kali jawapan berbeza..
apa cita? ada yang bagus.. teknikal bagus.. aku syorkan celcom ada website untuk user komplen..
senang skit.. ni nak kena tepon.. bayar tu.. memang sume kena duit.. cilakak...

dah la bagi servis teruk.. nak elok pun payah..
cubalah bagi servis kelas 1 macam kat Pulau Pinang tu.. kan ke best...
kelemahan yang ketara.. 203.82.67.205.. ip ni aja guna..
gila.. satu kawasan ke IP ni? patutlah selalu website kata aku dah login.. aku dah itu aku dah ini..

nak wat macammana.. ini hakikat.. celcom slow... tunggu digi sahajalah.. diorang dah banyak pengalaman..

Labels:

 
posted by فيصل
Permalink ¤